Another Xmas card

Today I made a quick scrapcard. A christmas card because I still need some and time is starting to run out. The lovely sketch is from the Papertake Weekly Challenge #49. The stamp is a house mouse.

3 comments:

  1. Oh how cute! Fabulous card! Thanks so much for joining us at PTW this week, and hope to see you back again next week!
    hugs, Sharon

    ReplyDelete
  2. Ach Petra, das ist wieder ein ganz allerliebst aussehende Karte, Der Housemousestempel ist aber auch zu niedlich.

    Ich habe einen Award für Dich auf meinem Blog stehen und wenn Du magst kannst Du ihn Dir auf meinem Blog abholen.

    Liebe Grüße
    Petra

    ReplyDelete
  3. Hallo Petra
    Die Karte ist ja bezaubernd schön, die ganze Gestaltung ist einfach super toll und ich bin total begeistert.
    ( Ich liebe die House Mouse Stempel über alles)

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and leaving a much appreciated comment